Nepopolna pošiljka / Drugo blago

Ste po prejemu blaga ugotovili, da ste prejeli drugačno blago? Ali pa je bila pošiljka nepopolna? Zelo nam je žal. Vašo reklamacijo bomo poskušali čim bolj poenostaviti.

✔ Reklamacije obravnavamo v 2-3 delovnih dneh po prejemu blaga.
Brezplačna dostava nam in vam.
✔ V roku 14 dni od prevzema blaga.
✔ Embalaža izdelka je lahko mehansko poškodovana, izdelka vam ni treba vrniti v originalni embalaži.
✔ Blago mora biti nerabljeno in čisto.

Kako reklamirati blago?

  1. Izpolnite spodnji obrazec za reklamacijo.
  2. V primeru potrebe, vprašanj in nejasnosti vas bomo v delovnih dneh kontaktirali v roku 48 ur in se dogovorili o podrobnostih reklamacije.
  3. Previdno zapakirajte, da preprečite poškodbe med pošiljanjem. V idealnem primeru ga zapakirajte v originalno embalažo. Priporočamo pošiljanje blaga preko:
  • Pošta slovenije - kot priporočeno pismo skupaj s dokazilom o nakupu (računom) na naslov Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1 (stavba Printio), 010 01, Žilina.

Captcha

i

Osebni podatki se obdelujejo v skladu z Uredbo GDPR in Zakonom št. 18/2018 zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah dopolnitev nekaterih zakonov. Več informacij najdete tukaj.

Login

Forgotten password

Nastavitve zasebnosti

Cookies uporabljamo za izboljšanje vašega obiska te spletne strani, analizo njene učinkovitosti in zbiranje podatkov o njeni uporabi. Za to lahko uporabimo orodja in storitve tretjih oseb, zbrane podatke pa lahko posredujemo partnerjem v EU, ZDA ali drugih državah. S klikom na 'Sprejmi vse piškotke' izjavljate, da se strinjate s to obdelavo. Spodaj lahko najdete podrobne informacije ali prilagodite svoje nastavitve.

Izjava o zasebnosti

Pokaži podrobnosti

Login

Forgotten password

Product has been added to the cart
Nadaljuj z nakupovanjem Kupiti