Reklamacija blaga (napaka na blagu)
✔ V primeru nepravilno naročenega pribora vam na podlagi odstopa od pogodbe povrnemo kupnino blaga takoj po dostavi blaga na naš naslov*
✔ Reklamacije obravnavamo v 2-3 delovnih dneh po prejemu blaga.
✔ Embalaža izdelka je lahko mehansko poškodovana, blaga vam ni treba vrniti v originalni embalaži.
✔ Blago mora biti nerabljeno in čisto.
*največ v 14 dneh od prevzema blaga
Kako reklamirati blago?
- Izpolnite spodnji obrazec za reklamacijo.
- V primeru potrebe, vprašanj in nejasnosti vas bomo v delovnih dneh kontaktirali v roku 48 ur in se dogovorili o podrobnostih reklamacije.
- Previdno zapakirajte, da preprečite poškodbe med pošiljanjem. V idealnem primeru ga zapakirajte v originalno embalažo. Priporočamo pošiljanje blaga preko:
- Pošta slovenije - kot priporočeno pismo skupaj s dokazilom o nakupu (računom) na naslov:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Slovaška
- S pošiljanjem na povratni naslov:
Packeta Adriatic d.o.o.
ID za povratno pošiljko - Filip Trade company s.r.o./4robot.si
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
Osebni podatki se obdelujejo v skladu z Uredbo GDPR in Zakonom št. 18/2018 zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah dopolnitev nekaterih zakonov. Več informacij najdete tukaj.